dinsdag 12 juli 2011

nog enkele uren..

Hallo iedereen!
binnen enkele uren vertrek ik en ik ben op dit moment redelijk hard aan het stressen. Het lijkt alsof ik nog zoveel moet doen terwijl ik eigenlijk wel klaar ben eigenlijk. Ik heb 3 dagen aan mijn zak gewerkt en ik kom aan exact 20 kilo bagage, mits 8 kilo handbagage erbij en een overvolle handtas. Wat moet ik nog doen eigenlijk. Mij wassen natuurlijk en het oervlaamse gerecht mosselen met friet eten, om 2uur kan ik ook gaan zien of ik er door zal zijn op mijn ingansexamen. Ik denk niet dat dat het geval is, maar dat is eigenlijk op dit moment wel het minste van mijn zorgen.
Voor degenen die het nog niet wisten, harry potter kan je vandaag voor het eerst in de zalen gaan zien om 21uur. Geniet er hard van, want ik zal hem misschien in het spaans moeten gaan zien en zeg nu zelf, Harry die spaans spreekt verliest toch wat van zijn magie. Maar freak die ik ben heb al eens de cinema's opgezocht van Cochabamba en er is een kans dat het Engels is met ondertiteling. Hoezee!
Het hele huis is op dit moment wel een beetje nerveus. Ik weet nog steeds niet goed wat ik kan verwachten. Ik weet zelfs niet wanneer ik mijn familie daar zal ontmoeten. Er was sprake van dat ik eerst nog een week in La Paz zit voor een soort voorbereidende cursus. Het is vanaf nu eigenlijk alles ondergaan en mij onderdompelen in alles wat gaat komen.
Goed, nu moet ik voort gaan maken. Ik zal zo snel mogelijk laten weten wat er allemaal gebeurt en foto's op deze blog proberen te zetten. Ik hoop alleen dat mijn technisch intellect zo ver gaat.
Voor alle mensen die ik mijn laatste dagen nog heb kunnen zien. Mercikes om mijn dagen zo druk en zo fijn te maken! Ik heb al heel wat traantjes moeten laten en ik ga iedereen superhard missen!
Voor diegenen die graag een kaartje willen, dan moeten jullie mij je adres geven en dan kan je wel iets verwachten. Mijn adres weet ik nog niet zeker, het stond wel in de gegevens die ik doorgestuurd heb gekregen, maar google earth vond het niet. Dus ik zal het hier op plaatsen wanneer ik zeker ben van de juistheid ervan. Ook zal ik over een dikke week misschien niet meer via mijn gsm te bereiken zijn, omdat ik daar een andere zal moeten kopen, maar zoals eerder gezegd, ik weet het allemaal niet zo goed. Ik ga er gewoon naartoe en hoop dat het een fantastisch jaar wordt.

Dag lieve vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten